Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Turnieje Klanów Makao Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Desire
2012-08-26, 17:37
REGULAMIN
Autor Wiadomość
Desire 
Deserek!


Nazwa klanu: FMW
Wiek: 29
Dołączyła: 28 Maj 2012
Posty: 533
Skąd: R-N
Wysłany: 2012-05-30, 07:34   REGULAMIN

§ Ogólnie

1.1. Turnieje Klanów Makao, tzw. TKM-y są kontynuacją pomysłu Patrix'a (klan WMP). Są to turnieje organizowane na Kurniku tylko i wyłącznie dla członków klanów makao.

1.2. Nad TKM-ami i sprawami z nimi związanymi czuwa Zarząd w składzie:
- Administratorzy: Shark (Mystic), Zeo (Mk)
Dodatkowo istnieje także funkcja moderatora, pełni ją: Malkocioglu (MK).

Obserwatorzy:
mk0prowokator fmwmadzia
1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jakiejkolwiek kary. Szef klanu ma obowiązek zapoznać swoich klanowiczy z poniższymi zasadami.


§ Zapisy

2.1. Aby zapisać dany klan do TKM-ów, odpowiednia osoba (szef klanu lub ktoś przez niego wyznaczony) zakłada temat w dziale "Zapisy", wpisując w temacie nazwę klanu.

2.2. W treści postu należy podać adres strony lub forum klanu, nick oraz numer GG osoby odpowiedzialnej w danym klanie za te rozgrywki (lub też jego szefa).

2.3. Należy udostępnić osobom z Zarządu dostęp do całości klanowego forum poprzez autoryzację konta Zarzad_Tkm.

2.4. Nie ma limitów liczby klanowiczy. Musi ich być minimum 8, byśmy mogli w ogóle mówić o jakimś klanie.

2.5. Nick musi składać się z nazwy klanu i jakiegoś fragmentu określającego daną osobę. W razie wątpliwości, pytać kogoś z Zarządu.
Nicki wulgarne i/lub obraźliwe nie będą akceptowane na turniejach.


§ Rozgrywki

3.1. TKM-y są organizowane w pokoju TKMakao. Odbywają się codziennie, od poniedziałku do piątku o godzinie 20:10(Wyjątek Wtorek gramy o 20:00) . Gramy 8 rund, po 5 minut, do 2 wygranych.
Wyjątki: Wielkanoc (poniedziałek wielkanocny), 1 listopada, Święta Bożego Narodzenia (24, 25 i 26 grudnia), Sylwester i Nowy Rok.
3.1a) W przypadku awarii kurnika turniej zostaje odwołany.

3.2. W turniejach udział mogą brać tylko osoby z klanów zgłoszonych do rozgrywek przez swoich przedstawicieli. Prosimy o zgłaszanie do Zarządu, jeżeli zauważycie, że w turnieju bierze udział osoba nieklanowa bądź członek niezapisanego klanu.

3.3. Jedna edycja TKM-ów trwa jeden miesiąc (według kalendarza).

3.4. Na turniejach, w zależności od ilości grających osób, obowiązuje punktacja:
Numer miejsca:
Liczba punktów:
1
50
2
40
3
30
4
20
5
15
6
10
7
9
8
8
9
7
10
6
11
5
12
4
13
3
14
2
15 i dalsze miejsca
1


3.5. Aby turniej został uznany za ważny, tj. wliczony do klasyfikacji, liczba osób grających na danym turnieju musi wynosić minimum 5 osób.

3.6. Na podstawie wyników z każdego turnieju sporządzane są klasyfikacje klanowe i indywidualne, na podstawie których wyłaniani są zwycięzcy poszczególnych edycji.
3.6a) Dodatkowo istnieje także Tabela Wszech czasów, w której podliczane są punkty zdobyte we wszystkich zakończonych edycjach TKM.

3.7. W przypadku fuzji kilku klanów (tylko, gdy łączą się całe klany, bez wyjątków) we wszystkich powyższych klasyfikacjach nowy klan zdobywa punkty od poziomu najlepszego klanu "składowego", tzn. tego, który do czasu połączenia zdobył najwięcej punktów. Nie sumuje się punktów zdobytych przez oba klany!

3.8. Jeżeli natomiast dany klan się rozpadnie, to w przypadku jego reaktywacji punkty będą mu naliczone od nowa. Ponadto klan będzie zapisywany w tabeli wszech czasów jako klan-2, klan-3 itd. (zależnie od liczby reaktywacji).

3.9. Gracze mogą zmieniać swoje nicki z różnych powodów - zmiany klanu, utraty konta czy jakichś własnych pobudek, a ich punkty będą dalej sumowane. Trzeba jednak o każdej takiej zmianie poinformować w odpowiednim temacie tuż przed zakończeniem danej edycji, podczas której grało się na tym nowym nicku. Później nie będzie to już brane pod uwagę w tabeli aktualnej edycji.


§ Zakazy i kary

4.1. TKM-y, choć na pewno traktowane są dosyć poważnie, mają jednak być zabawą i przyjemnością dla wszystkich uczestników, dlatego też Zarząd nie zamierza tolerować pewnego rodzaju zachowań.

4.2. Screeny należy wysyłać na adres mailowy Zarządu: zarzad.tkm@gmail.com
4.2a) Screeny należy dostarczać do 15 minut po zakończeniu turnieju.
4.2b) W przypadku problemów z wysłaniem screena należy uprzedzić o takiej sytuacji wcześniej (w trakcie turnieju) kogoś z Zarządu TKM.

4.3. Na forum w dziale "Czarna lista" pojawiać się będą na bieżąco tematy informujące o tym kogo, za co i jak ukarano. Osoby, którym anulowano punkty także zostaną wypisani na forum w wyszczególnionym miejscu.
4.3a) Na wystawienie bana Zarząd ma maksymalnie 48 godzin, nie licząc weekendu. Po tym czasie wszystkie niewystawione bany będą uznawane za przedawnione.

4.4. Zabronione jest posługiwanie się (na stole, na czacie ogólnym, w rozmowach i wiadomościach prywatnych) słowami powszechnie uznanymi za wulgarne lub takimi, które obrażają drugą osobę.
Zaliczają się do tego również wulgaryzmy rozdzielone spacją, gwiazdkami, kropkami itd.
4.4a) Bana można również otrzymać, jeśli do powyższego celu używa się nicku prywatnego.

4.5. W trakcie meczu każdy gracz, jeśli podejrzewa, że przeciwnik nie gra fair, ma prawo DWUKROTNIE (pamiętając, że prośba jest również oceniana) poprosić go o natychmiastowe zrobienie screena z gry (zrzut całego ekranu) i dostarczenie go tego samego dnia do Zarządu.
Wykorzystywanie tego przepisu do innych celów niż udowodnienie czyjejś winy może zostać ukarane.
Członkowie zarządu oraz obserwatorzy mają prawo poprosić graczy o screena (w każdym momencie gry, niezależnie od tego jakie karty leżą na stole).

UWAGA: Należy wysyłać wszystkie screeny, o które prosiło się zostało się poproszonym!

4.5a) Osoba prosząca o screena musi posiadać minimum 5 kart, aby screeny zostały ocenione. Jednakże w niektórych przypadkach osoba poproszona o screena może otrzymać ostrzeżenie.
4.5b) Prośby, gdy gracze posiadają niewielką ilość czasu (mniej niż 10s), nie będą rozstrzygane - cała sprawa będzie traktowana tak, jakby jej nie było.
4.5c) Proszenie o screena w sytuacji, gdy ostatnia rzucona na stół karta jest kartą bitewną (2, 3, Król Kier, Król Pik), będzie karane ostrzeżeniem.
Dopuszcza się poproszenie o screena, gdy ostatnia rzucona na stół karta jest kartą bitewną, jedynie w sytuacji, gdy osoba prosząca udowodni poprzez zrobienie dwóch screenów (pierwszego w danym ruchu, a drugiego kolejkę później, równocześnie prosząc przy drugim screenie przeciwnika o screena), że przeciwnik pobrał kartę w danym czasie.
4.5d) Screeny zrobione nie w czasie, w którym gracze zostali poproszeni o ich zrobienie (po zmianie sytuacji na stole - po dobraniu, bądź rzuceniu kart), będą traktowane tak, jakby nie zostały przysłane (kara za niewylegitymowanie się screenem).
4.5e) Screeny wykonane podczas gry na telefonie komórkowym lub tablecie muszą mieć widoczną górną belkę (m.in. aktualną godzinę). Screeny nie zawierające tej informacji będą przyjmowane, jednak traktowane jako screeny niepełne.

4.6. W niektórych przypadkach można również otrzymać ostrzeżenia. W przypadku drobnych naruszeń regulaminu (dawniej karane do 20pkt) można otrzymac ostrzeżenie. Wszystkie ostrzeżenia wygasają po 3 pełnych miesiącach.

4.7. Osoby podszywające się pod klanowiczów należy zgłaszać przed końcem 2 rundy!
W przeciwnym razie będą one podlegały normalnym karom.
4.7a) W przypadku, kiedy w pokoju nie będzie szefów klanów bądź osób odpowiedzialnych za turnieje w danym klanie, klan otrzyma jedynie karę za "grę niezgłoszonego klanowicza".

4.8. Tabela określająca ilość punktów karnych i dni bana za dane wykroczenia:

Rodzaj wykroczenia:
Liczba punktów karnych:
Liczba dni bana:
Używanie słów obraźliwych i wulgarnych
5-50
1-5
Obrażanie rodziny
(podlega maksymalnej karze)
50
5
Nawoływanie do nienawiści
(na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych itd.)

i/lub

propagowanie ustrojów totalitarnych
(np. faszyzm, nazizm, komunizm itd.)
20-50
2-5
Prowokacje
10-50
1-5
Za uzyskanie 30 punktów karnych za słownictwo/obrazy/prowokacje zostają anulowane punkty zdobyte na danym TKM.
Niewylegitymowanie się screenem
50
5
Niedostarczenie prośby o screena
20
1
Dwukrotne niewylegitymowanie się screenem w tej samej partii
50
+ 50 indywidualnie
5
Kilkukrotne niewylegitymowanie się screenem podczas całego turnieju
80
+ reszta indywidualnie
7
Nadmierne dobieranie
30-50
5
Zbieranie (chapanie)
100
10
Namawianie do oddania partii
10
1
Oddanie partii
20
2
Oszustwo (m.in. podrobienie screena)
100
10
Wymuszenie
(m.in. prośba o screena ze znaczną przewagą kart funkcyjnych lub gdy wszystkie są funkcyjne, mając łącznie 8 lub więcej kart)
70
5
Udostępnianie konta osobie mającej bana
50
5
Za powyższe wykroczenia zostają anulowane punkty zdobyte na danym TKM.
Gra podczas bana
10
1
Gra na innym nicku podczas bana
50
7
Gra na dwa klany
-
7
Gra na dwóch kontach w trakcie turnieju
50
7
Za powyższe wykroczenia zostają anulowane punkty zdobyte na danym TKM oraz rozłączone dane nicki w klasyfikacji indywidualnej.
Przedłużanie gry
20
1
Nieterminowe dostarczenie screena
(wysłanie screena w późniejszym terminie)
20
-
Niepełny screen z telefonu lub tabletu
(pierwsze przewinienie skutkuje jedynie ostrzeżeniem)
20
1
Gra niezgłoszonego klanowicza
30
-
2 ostrzeżenia
50 z Klasyfikacji Indywidualnej
5
Recydywa - PRZYKŁADY

1a - za słownictwo, obrazę, prowokacje
1b - za niewysłanie screena,nadmierne dobieranie
trwa 3 miesiące
Za powyższe wykroczenie zostają anulowane wszystkie punkty jakie gracz zdobył w danym miesiącu



2 - za oszustwo (m.in. podrobienie screena)
trwa 1 rok

z każdym banem o 10 więcej
+ indywidualnie 2x tyle, ile punktów karnych


z każdym banem o 100 indywidualnie więcej.



5





z każdym banem o 10 więcej
Multirecydywa (minimum 10 krotne poważne złamanie regulaminu w przeciągu roku)
500 z Klasyfikacji Indywidualnej
od 30 do dożywocia


4.9. Gdyby doszło do jakiejś sytuacji nie opisanej powyżej, Zarząd i tak może podjąć decyzję o ukaraniu danej osoby lub klanu (np. zakazem prowadzenia klanu, odjęciem punktów z klasyfikacji itp.).
4.9a) Decyzje Zarządu w szczególnych przypadkach nie muszą być potwierdzane jakimiś screenami czy cytatami z czatu. Dana osoba może je przedstawić jedynie z własnej woli, jeśli uzna, że jest taka potrzeba.

4.10. Punkty karne będą odejmowane poszczególnym klanom w Klasyfikacji Klanowej.
Za przekroczenie pewnej ilości punktów karnych cały klan otrzymuje kary:
- 200 punktów karnych - tydzień bana;
- 300 punktów karnych - 2 tygodnie bana;
- 350 punktów karnych - miesięczny zakaz gry.

Punkty karne nie znikają po zakończeniu danej edycji. Chcemy zmobilizować każdy klan, by sam walczył z chamstwem w swoich szeregach, więc połowa z tych punktów przechodzi zawsze na następny miesiąc (poniżej 10 punktów karnych ich wartość zostaje wyzerowana), ale nie jest już więcej odejmowana z Klasyfikacji Klanowej.


§ Ocenianie screenów - nadmierne dobieranie

5.1. Dodatkowe punkty związane z definicją nadmiernego (przesadnego) dobierania zostały utworzone w celu ułatwienia zrozumienia jego znaczenia.

5.2. Ocenie podlega zarówno screen osoby poproszonej, jak i osoby proszącej - oceniane są oba screeny!

5.3. Dozwolone jest posiadanie wyłącznie dwóch kart (zarówno funkcyjnych, jak i niefunkcyjnych). Posiadanie większej ilości kart możliwych do wyłożenia na stół jest karane.

5.4. Wartość kary zależna jest od liczby posiadanych i możliwych do wyłożenia na stół kart. Mieści się ona w granicy od 30 do 50 punktów karnych. Niezależnie od ilości punktów, okres zakazu gry wynosi 5 dni.

Ilość posiadanych kart:
Ilość kart możliwych do wyrzucenia*:
Wartość kary:
Mniej niż 10
równa 3
30 punktów karnych
Mniej niż 10
więcej niż 3
40 punktów karnych
10 lub więcej
równa 3
50 punktów karnych
10 lub więcej
więcej niż 3
50 +20 indywidualnie punktów karnych
20 lub więcej
równa 3
50 +30 indywidualnie punktów karnych
20 lub więcej
więcej niż 3
50 +50 indywidualnie punktów karnych

* - Mnożnik kart nie jest brany pod uwagę, np. 4x4 liczone jest jako jedna możliwość.

Ocenianie screenów - PRZYKŁADY

5.5. W wyjątkowych przypadkach posiadanie 3 kart jest dopuszczalne, np. gdy przeciwnik posiada znaczną przewagę "czwórek". Takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie w zależności od reszty kart obu graczy.

5.6. W przypadku, gdy doszło do dwukrotnej prośby o screena (w tej samej partii) i gracz na obu screenach nadmiernie dobierał, otrzymuje on karę w postaci punktów karnych za screena z większą ilością możliwości, a za drugiego screena zostają mu odjęte punkty z klasyfikacji indywidualnej
5.6a) W przypadku kilkukrotnego nadmiernego dobierania podczas całego turnieju, kara jest identyczna jak w przypadku kilkukrotnego niewylegitymowania się (w tabeli, w punkcie 4.7).


§ Pozostałe

6.1. TKM-y są dla Was, graczy, więc Zarząd jest otwarty na wszelkie propozycje zmian (co nie znaczy, że na wszystko musi się zgodzić), które należy zgłaszać na naszym forum w dziale "Wasze uwagi".

6.2. Regulamin obowiązuje wszystkich biorących udział w rozgrywkach, nawet jeśli ktoś go nie zna.

6.3. Wszelkie zmiany będą sygnalizowane w "Komunikatach".

Zarząd TKM

Ostatnio zmieniony przez Zeo 2018-10-02, 19:18, w całości zmieniany 49 razy  
 
 
     
Zeo 

Nazwa klanu: MK
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 71
Wysłany: 2017-07-18, 22:29   

+ Od 18.07.2017 Aktualizacja
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen & Programosy modified v0.4 by warna



POLECAMY:
TURNIEJE KLANOWE
LIGI MIĘDZYKLANOWE
ROZGRYWKI INDYWIDUALNE
TKM Dzienne - www.tkm.aaf.pl

TKK - www.tkk.aaf.pl
TKK Dzienne - www.tkk.y0.pl

TKD - www.tkd.aaf.pl

TKCH - www.tkch.aaf.pl
TKCH Dzienne - www.tkch.cba.pl

TKR - www.tkr.aaf.pl
TKR Dzienne - www.tkr.cba.pl

TKT - www.tkt.aaf.pl

WOT - www.wot.aaf.pl
Makao Masters - www.makaomasterss.aaf.pl
MLM - www.mlm.aaf.pl

MLK - www.mlk.webplus.net.pl

MLD - www.mldomino.aaf.pl

MLCH - www.miedzyklanowaligachinczyka.aaf.pl

MLR - www.mlr.aaf.pl

WLM - www.wlm.aaf.pl

LK - www.ligakosci.aaf.pl

WOT CUP - www.wot.aaf.pl
Liga Mistrzów - www.ligamistrzowmakao.aaf.pl

Indywidualny Turniej Kości - www.tkk.aaf.pl

Puchar Kości - www.pucharkosci.aaf.pl

Mistrzostwa Miłośników - www.mistrzostwamilosnikow.aaf.pl

Challenge Cup - www.challengecup.cba.pl

TURKUR: www.turkur.yaqzi.hekko.pl
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 15